Systém řízení jakosti
Trvale se zaměřujeme na zvyšování kvality nabízených a poskytovaných služeb.
Udržujeme se a zlepšujeme v systému jakosti a zdokonalujeme dokumentaci QMS podle požadavků revidovaných norem ISO 9001:2015 a ISO 13485:2016. Zajišťujeme si samozřejmě i přípravy pro úspěšnou re-certifikaci a to zejména v těchto bodech:
- Rozšiřování nabídky výrobků a služeb
- Zavádění nových zdravotnických výrobků na trh
- Zvyšování kvality technického servisu
- Zlepšení poprodejní podpory našich klientů
- Růst kvality, zejména v oblasti:
- Kvality produktů
- Kvality marketingu a prodeje
- Kvality technického servisu
- Kvality péče o zákazníka
- Politika jakosti společnosti je nutná pro zabezpečení neustálého zlepšování a zdokonalování poskytovaných služeb ve vztahu ke všem partnerům a to jak stávajícím, tak potencionálním, a k zabezpečení kontinuity růstu.
- Společnost zavedením politiky jakosti usiluje o získání dobrého jména ve vztahu k zákazníkům a tím možnosti dalšího rozšiřování nabídky a služeb. Základem pak je identifikace a zvládnutí kritických a důležitých míst ovlivňujících jakost.
- Realizace a prosazování politiky jakosti musí být cílem všech pracovníků společnosti. Úkolem managementu je pak získávání všech spolupracovníků pro politiku jakosti.
- Realizace politiky jakosti představuje zavedení kvality do všech procesů probíhajících v rámci společnosti a její neustálé zdokonalování. Základem je nepřetržitý kontakt se zákazníkem.