Systém řízení jakosti

Trvale se zaměřujeme na zvyšování kvality nabízených a poskytovaných služeb.

Udržujeme se a zlepšujeme v systému jakosti a zdokonalujeme dokumentaci QMS podle požadavků revidovaných norem ISO 9001:2015 a ISO 13485:2016. Zajišťujeme si samozřejmě i přípravy pro úspěšnou re-certifikaci a to zejména v těchto bodech:

  • Rozšiřování nabídky výrobků a služeb
  • Zavádění nových zdravotnických výrobků na trh
  • Zvyšování kvality technického servisu
  • Zlepšení poprodejní podpory našich klientů
  • Růst kvality, zejména v oblasti:
    • Kvality produktů
    • Kvality marketingu a prodeje
    • Kvality technického servisu
    • Kvality péče o zákazníka
  • Politika jakosti společnosti je nutná pro zabezpečení neustálého zlepšování a zdokonalování poskytovaných služeb ve vztahu ke všem partnerům a to jak stávajícím, tak potencionálním, a k zabezpečení kontinuity růstu.
  • Společnost zavedením politiky jakosti usiluje o získání dobrého jména ve vztahu k zákazníkům a tím možnosti dalšího rozšiřování nabídky a služeb. Základem pak je identifikace a zvládnutí kritických a důležitých míst ovlivňujících jakost.
  • Realizace a prosazování politiky jakosti musí být cílem všech pracovníků společnosti. Úkolem managementu je pak získávání všech spolupracovníků pro politiku jakosti.
  • Realizace politiky jakosti představuje zavedení kvality do všech procesů probíhajících v rámci společnosti a její neustálé zdokonalování. Základem je nepřetržitý kontakt se zákazníkem.
Úvodní stranaO násVize a poslání → Systém řízení jakosti